welkom op mijn blog

scraplive

dinsdag 13 december 2011

poes

Het dessinpapier wat ik gebruikt heb is allemaal van Worth Remembering van Bazzill.
Op wit cardstock heb ik een afdruk gemaakt van een stempel met Stazon black. De afbeelding heb ik ingekleurd met Derwent kleurpotloden en geurloze terpetine. De afbeelding is dubbel gemat en daarna op dessin papier bevestig. De rode hartjes zijn gestempelt op dessin papier van Worth Remembering en uitgeknipt. Het middelste hartje is voorzien van metaaldraad met daaraan parelmoer kraaltjes en met 3D tape vastgezet. De witte hartjes zijn geknipt uit golfkarton. Als laatste is de hele kaart bevestigt op rood cardstock.


11 opmerkingen:

Petra zei

Wat een supermooie kaart!!

Groetjes van Petra.

Lida zei

Dat ziet er geweldig uit
deze kaartje super

groetjes Lida

bmartes zei

Leuk!!! Mooie kleurtjes en wat een lief stempeltje! Leuk met die hartjes!
Groetjes,
Arja

Heidie zei

wat een mooie kaart heb je weer gemaakt.

liefs heidie

Maaike zei

Wat een schatje!

Marielle zei

wat een schitterend kaartje zeg en wat gaaf hoe je dat met die hartjes hebt gedaan, heel erg mooi
Liefs marielle

simone zei

wat een prachtig kaartje,
groetjes simone

Marjolijn van Elsberg zei

Echt een heel leuk kaartje met superleuke details!

Blinnie zei

Hartstikke leuk Henriette, en die kraaltjes maken het helemaal af. Het is zo heerlijk om lekker met van die kleine kraaltjes te pielen!
Groetjes, Belinda

Margot zei

wat een schatje! leuk die kraaltjes rond het hartje!

Catharina Maria zei

Rode hartes , mn daar ben ik helemaal weg van .
Het vogelboekje ziet er geweldig uit Henriëtte !
Lieve groet ♥RINI♥