welkom op mijn blog

scraplive

dinsdag 15 februari 2011

lovely

Als basis heb ik een vel gebroken wit cardstock genomen.
Het design papier van is van Basic Grey. De randen zijn voorzien van zwarte
Stazon inkt. Aan de rechterzijde heb ik een border gescheurd langs een liniaal en daar overheen een groen lintje bevestigt. Deze heb ik aan beide zijde van het lint vast gezet met een zigzag steek. Rechts boven heb ik verschillende maten cirkels gemaakt en voorzien van een bradje of knoopje.
Aan de linkerkant heb ik bloemen geplaatst die ik heb uitgeknipt uit het design papier, daarna “bol” heb gemaakt zodat er een 3D effect onstaat.
De bloem links onder en de swirl op de foto is een rub on. Ook de titel is gemaakt van rub on.
De chipboard squares zijn voorzien van een zwart inkt randje en in het midden van een knoopje.
Helemaal bovenaan heb ik de lo afgewerkt met zigzag stiksel met de naaimachine.





26 opmerkingen:

Ria zei

Een lovely Lo, super !!!


groetjes Ria S.

GreMa Scrap Art zei

Beautiful!!!

Yvonne zei

Mooie layout Henriëtte! Mooie kleuren, leuke details met de bloemen en de knopen.
Groetjes van Yvon

jannekevanveen zei

super mooi geworden!!

hilde janbroers zei

wat een geweldige layout! super!

Maaike zei

wat een mooi en fris lootje
erg gaaf

Monique zei

Mooi weer Henriette, erg leuke details allemaal!

bmartes zei

Wat een mooi lootje Henriette!
Groetjes,
Arja

Jacqueline DH zei

Wat een mooie lo, ben voor het eerst op je blog, leuk!

groetjes van Jacqueline

miriam zei

Ik vindt hem super mooi je lo

gr miriam

Gitte zei

woow super lo. so many cool details and lovely colors

sam zei

erg mooie lo! mooie kleuren!

marjan zei

Wat een heerlijk voorjaarslootje...helemaal leuk ,zeker met dat lekkere weer van de laatste dagen ...
Mooi ,met al die uitgeknipte bloemen !!

Maartje zei

Hoi!
Wat een mooie lay-out. En een prachtige foto!

lieke zei

leuk gedaan zeg!
mooi papier heb je gebruikt1

groetjes lieke

Lida zei

Wat is die geweldig
een super mooie layout

groetjes Lida

Rina Damay zei

Great creation..Thanks for joining my Candy. Hope you win

Good Luck

Rina Damay

Margot zei

wauw! wat een mooie! gave details!

Unknown zei

wauw deze werkelijk ook prachtig jij gebruikt ook mooie details ,daar hou ik van dan maak het toch speels de layout's
en ook nog bedankt voor ontzettend
lieve reactie,en de vraag nee ik heb de kante kleedtje niet zelf gehaakt,als ik het zou probeer bak ik er niks van wordt alleen maar een klit boel hihih.
hele fijne dag gewenst
groetjes cara

Miranda zei

Ook al zo'n mooie layout. Je hebt een prachtige stijl van scrappen vind ik!

Paulien zei

Wauw Henriette, wat een prachtige layout zeg!

Anneke Wijers zei

Deze LO is ook werkelijk LOVELY!!!
Ik vind de combi rood groen op wit heel mooi.
Leuk ook met die bloemen.

NicoleJ zei

ik dacht " ik zal even blogtrainen bij je", maar je laatste twee layouts had ik al bewonderd en beloond met een reactie.
Deze layout is ook weer prachtig. Ik vind het zo bijzonder hoe jij zelfs de kleinste details passend bij je LO uitzoekt!

Irene zei

wow...die is mooi...wat een prachtige foto ook zeg.
super!

gr irene

Marielle zei

hele mooie layout, ook leuke fleurige kleuren die je hebt gebruikt, en die details weer prachtig
Liefs marielle

Cora Hoekstra zei

Prachtig wat een mooie kleuren