welkom op mijn blog

scraplive

maandag 9 augustus 2010

tissuebox

Deze tissuebox heb ik gemaakt met papier van
Cosmo Cricket. Heel eenvoudig, maar wel leuk om te doen.
De roos is een chipboard van tattered angels irrisis table chips. Dit
 chipboard kun je zelf van kleur voorzien.
Ik heb hiervoor gebruik gemaakt van distress inkt. Je dept met een sponsje
of wattestaafje op je inktkussen en brengt het daarna aan
op de chipboard. Daarna met een tissue opwrijven.
Verder heb ik de tissuebox eenvoudig "aangekleed"
zodat ie makkelijk in gebruik is.


4 opmerkingen:

PatriciaKleijn zei

Leuk zeg :D dat staat beter op de kast als zo`n saaie box ;)

*Kus Patries*

marrie zei

Wat een mooie tissuebox heb je gemaakt.
Ben ge lijk volger geworden.

Groetjes Marrie

sam zei

wat een mooie box! die wil ik ook wel :)

Linda zei

Grappig, zoiets wil ik ook nog steeds doen. Hij is erg leuk geworden! Daar heb je vast lang plezier van!