welkom op mijn blog

scraplive

donderdag 17 juni 2010

pauze

Voor de maand mei/juni mocht ik gastdesigner zijn voor madebymaly Marianne stuurde mij een pakketje met daarin desinpapier en diverse embellishments. Daar ben ik mee aan de slag gegaan.



Als ondergrond heb ik een vel pinkpaislee degrees collection genomen en de randen voorzien van distress inkt. Het design papier wat ik gebruikt heb is allemaal van pinkpaislee degrees collection. Daarvan heb ik alle randen flink bewerkt met de edge distresser en distress inkt.
De cirkel met de scallop rand heb ik gemaakt met een nestabilitie, de appel en peer rubon zijn van Basic Grey. Voor de afwerking heb ik een drietal nestelringetjes gebruikt, een anchor van Crea Motion en een word grommet van Making Memories. De titel is gemaakt van tickers van American Craft. De verdere tekst is gemaakt met de pc. uitgeprint op cardstock en gemat met groene cardstock. De bloemen die ik gebruikt heb zijn van prima en vastgezet met een mooie brad. Onder de bloemen is nog een chipboard swirl verwerkt. De vlinders zijn gestanst met een nestabilitie uit verschillende kleuren cardstock.

1 opmerking:

Ria zei

Een erg mooie Lo,
lekker stoer ....

groetjes Ria S.