welkom op mijn blog

scraplive

maandag 28 juni 2010

boshut bouwen

Dit boekje heb ik gemaakt als gastdesigner voor madebymaly

Voor de kaft heb ik van een transparant vel van little yellow bicycle twee stukken gesneden van 10-15 cm. Voor de rug heb ik een stukje cardstock gebruikt van 10-4 cm. en dit gerilt op 1,5 cm. vanaf beide zijde ( de rug wordt dan 1 cm. breed).

Voor het boekje heb ik 2 stroken cardstock gebruikt van 10-30,5 cm. Deze ril je op 14,5 cm. Je houdt dan nog 1,5 cm. over om de stroken aan elkaar te maken en in het boekje te bevestigen. Wanneer de basis klaar is kun je het boekje gaan “aankleden”.

Hiervoor heb ik gebruik gemaakt van Pinkpaislee degrees collection en allerlei embellishments die bij het onderwerp van de foto’s passen. Voor sommige pagina’s heb ik gebruik gemaakt van randponsen en de tekst in het boekje is gemaakt met de dymo-tang. Ook heb ik de edge distresser en distress inkt gebruikt om een vintage look te creëren.

            

5 opmerkingen:

Ria zei

Dat is een leuk boekje !! mooi gedaan !!

groetjes Ria S.

simone zei

heel erg leuk boekje, groetjes simone

Unknown zei

Super gaaf boekje geworden en je andere creaties mogen er ook zijn hoor heel mooi!!!!
gr,lean.

Maryke zei

Je boekje is heel gaaf geworden!

Top 2000 2019 zei

Dat is een leuk boekje geworden.
Groetjes Yvonne.